La Carta de Serveis de l’Oficina d’Entitats de L’Hospitalet és el document on donem a conèixer els nostres serveis i els nostres compromisos de qualitat.
Aquest document es va aprovar mitjançant resolució RES/15982/2024 i es pot modificar per canvis significatiu en l’estructura del servei.
Les línies de servei que ofereix l’Oficina d’Entitats són:
-
Registre municipal d’entitats.
-
Servei d’assessorament i acompanyament a les entitats.
-
Servei d’informació i suport en l’elaboració de tràmits i gestions d’interès per a les entitats.
-
Servei formatiu a les entitats.
-
Servei de difusió i comunicació de temes d’interès per a les entitats.
Els nostres compromisos són:
-
Un cop rebuda la documentació requerida en el tràmit d’inscripció o modificació al Registre Municipal d’Entitats, abans de deu dies hàbils, l’entitat rebrà la comunicació d’alta/modificació/baixa.
-
Oferir un mínim d’11 sessions formatives de caràcter anual.
-
Publicar anualment un mínim de 5 fitxes i/o guies de suport i ajuda als tràmits de les entitats.
-
Obtenir un mínim de 7 de mitjana en la pregunta “has rebut l’ajuda adequada per solucionar el teu dubte?” en el marc del servei d’acompanyament i dinamització d’entitats.
-
Millorar (i com a mínim mantenir) la valoració base obtinguda en els mecanismes que s’habilitin per mesurar la percepció ciutadana dels serveis.
L’avaluació dels compromisos es podrà consultar al web un cop finalitzat l’any. En cas d’incompliment d’algun dels compromisos es duran a terme mesures correctores que també seran publicades per a la seva consulta i seguiment.
Podeu obtenir més informació i consultar la Carta de Serveis de l’Oficina d’Entitats aquí.
Ajuda’ns a millorar responent aquesta enquesta.
Si tens alguna queixa o suggeriment pots utilitzar el següent canal.
Podeu consultar les Cartes de Serveis municipals a la Seu Electrònica.